Thursday, December 22, 2011

-

Helllo ! ;) Eh , today PMR results dah keluar . Kak Thira dapat 7A 1B . Congratulation :D and for those 96's , congratulation for your results and Kak A , dapat 8A's aite ? Congratulation to you :') Sorry , adik malu nak comment . I know you will read this because everyday you stalk me :'D mwihihi :3 Nanti text adik , kay ? Hmm ~ Btw , tomorrow I will go to Perak w Mama je . I hope me and my mom will have safe our journey tomorrow . Ouh ya ! Lupa nak story , hari tu tengok Alvin and The Chipmunks 3 at TS . Yesterday , pergi WWM eat Tutti Frutti . Sedih tak dapat main bowling . FULL ! ~ This Chirstmas Day , Abang balik and dia cuti lama sikit . Boleh abang ikot beli school thingy sekali :> and Mak su pon ada :D Yeay ! Eh , gtg . Nak pack barang . My mom dah marah . Tomorrow nak kena bangun pukul 6 pagi . omagoshhh ~ okay , bye blogger . 

No comments:

Post a Comment